Torp :)

Tja idag vakna jag av att jesper ringde o sa att vi skulle träffas så jag gick upp o gick in i duschen o stog där ett jävla tag o sen drog jag ut i köket o tjötta me morsan en Stund. Sen drog jag ut o träffa jesper . Och vi bestämde oss för att åka till torp o ta en kopp kaffe :). sen ringde vi Alexandra Också Kallad KYCKLING :P HAHAH så vi gled om kring i massa butiker o softa :) sen drog jag o tog en kopp Kaffa till samanlagt har jag dryckit 3 koppar kaffe undertiden jag va på torp HMm typ 3 timmar xD men kan inte hjälpa att jag Älskar kaffe :) men iaf sen åkte jesper hem o Kvar va bara jag o kyckling .... sen tog också vi bussen o begav oss hemmåt men jag gjorde enu ett stop vid skogslyckan för o träffa Lampan som nu va ett tag sen de va gött o tjötta lite o så :) sen drog jag hem o kolla Oc GODNATT! !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0