Trött !

Hej nu är klockan 04.35 .... börjar bli jävligt trött nu , Så de blir dags för att Sova ! snart skola igen också känns toppen att jag ens inte försökt vända dygnet till den rätta sidan kommer garanterat vara slut körd redan första dagen !! Känns riktigt piss så resten av veckan kommer jag ägna åt att vände dygnet tillbaka o Satsa stort på skolan detta året o nej för er som Läser jag gillar inte skolan kmr aldrig gilla skolan o har aldrig gjort ! men tyväer e den e period vi måste gå egenom Tyvär :( men va faan man får se de posetiva e det hel också , man får ju förhoppnings vis jobb nån gång o mina planer e ju att gå på collage o då lär jag ju ha en del fina betyg så de e bara att plugga oavsett om man vill eller inte ... sånt e livet man kan inte få va man vill hela tiden :( men man kan göra de bästa av situationen .. o de tänker jag göra !! :D så godnatt .. plus har börjat snacka med en helt amazing brud också NAjjs Hon e så jäva trevlig på nått sett ! :D haha jaja godnatt folket ! :D o KEep on reading !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0