Sista För Idag .

hahah en sån jävla tråkig dag, inte gjort ett piss vakna slog på datorn o käka sen har jag faaan inte gjort ett piss förutom att smsa O.o , nu ska jag iaf ha lite kul o se nån bra film !!! , lampan fick inte gå ut idag så blev inte att vi såg nu ULTIMAT film :( ..... får väl se vad de blir nu lutar åt nåra avsnitt på den legendariska Serien Prison BReak !!!!!!! .... o denna jävla tränings värken :( kan faan inte gå rakt :O HAHAH men ska nog dra till gymmet imorn om jag hinner .. de e ju fjorden imorn också så ska väl ner en sväng med Lampan OM han får vill säga .... annars blir det bara jag o Emma antar jag de e ju inte heller helt Fel :) :) aja Nu blir de till att KOLLA film !!!! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0