Längesedan !

hejj, d va ett jävla tag sen sedan jag bloggade nu ... jag har haft fullt upp med allt :( men nu e jag snart klar med am-körkortet iaf Så snart får jag nog a-traktor ! :) d kmr bli sjukt jävla skönt att få a-traktor och slippa ta bussen över allt ....


Iaf Jag har ahft utväcklingssamtal i veckan och Jag hade godkänt i 6-7 ämnen !!!! D e en jävla skillnad sen förra året då jag bara var godkänd i 1 !!

Igår var jag hemma hos jesper och spele cod .. vilket inte gick så jävla bra för mig igår :O Konstigt brukar Spöa honom riktigt MKT annars men men vi körde iaf något vi aldrig brukar köra alltså automat vapen :/ .. där e han tydligen bättre MEN jag lovar d kmr bli SKILLNAD !!!!!

Har inte gymmat på hela veckan heller .. har inte hunnit :( har varit extremt mkt nu d senaste så nu när d e lov ska jag faktiskt ta och tagga ner lite :) .. TAck för er som fortfarande bevakar bloggen trots att jag skriver så sällan men ska börjar skriva mer och mer jag vet att jag sagt d förr men nu lovar jag ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0