Rage !!!

Tjaaaaaa .... har nyss varit på torp och köpt present till Emil för han fyller ju år på måndag , blev tyvär inget gym idag men de blir imorn med lampan ''biffen'' . ikvll blir de till att sova hos jesper (pingvinen) o spela cod !! och som vanligt e ju jag bäst i världen på det o han e sääämst !! .. snart ska jag även köpa cod till datán så jag kan spöa siten ur lampjäveln också :) det kmr bli underbart för han ''leker'' bäst !! HAHAHAHAH patetiskt ! för som ni alla vet e ju jag bäst ! ... HAhAH självfortoende på topp `? HAHAHA imorn blir d axlar o rygg på gymmet ! och jag ska få proteinpulver av mamma på måndag !!!!! :) :) Har varit en bra vecka i skolan också !! faktiskt ! nu vet jag även va jag ska gå för linje, de blir samhäll och sen jurudik , advokat ;) fatta sen när jag känner fett me cash ! o hjälper små skitungar som behöver en awsome advokat ! :D  så ni som behöver hjälp i framtiden kan ju höra av sig xD !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0