Resultat !!!

Tjaa .. Känner att de blir mer och mer mellan rum mellan gångerna Jag skriver :/ ... men Iaf nu Har ju skolan dragit igång på högvarv Igeen De kÄnns Lite sådär :/ men MAn måste ju hänga i ... På gymmet gör de jävligt bra nu Då jag själv känner att Resultat börjar komma D e UnderbarT !!!!!!!!!! JAg kan ju inte säga att jag e störst i världen precis men Resultat börjar komma som sagt !! Senast Jag gymma Va i Söndags me Lampan De va najjs !! HAn e jävla stark för att av så smal Blir riktigt förvånad varje gång han kör !! Imorn blire skola sen gym med lampan o sen ska jag faktiskt klippa miig !! känner att de behövs .. Och vill bara påpeka att de har varit ett jävla skit väder hela jävla dagen de har stått som spön i backen Regnat som in i helvete !!! Fy faaan för regn säger jag Bara Längtar redan tills sommarn !! men Iaf jag lovar att jag ska skriva så ofta jag hinner keeep in touch !!!!! :D

PEACE !!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0