Skit väder

Tja idag Har jag varit i skolan ... och d Har blåst hela jävla dagen ! fyfaaaan för sånt pissväder . iaf ja jag har varit i skolan o fixat praktikplats :) på okq8 :) grymt !

va egentligen tänkt att jag skulle till gymmet idag men d blev ikke av tyvär :( blev kvar på stan ..

i stan hängde jag med jesper o alexandra o aaa dom jag brukar va med xD de vaa kallt som faaaaaaaaan .

Längtar tills mamma kmr hem så jag kan börja plugga till am kortet :) d ska bli fett najjjs ..... sen blir d traktor på d :) .... faaaaan va underbart d ska bli i vinter aldrig behöva stå ute o frysa bara sätta sig i a-traktorn o åka :) ...

imorn blir d nog att gå en promenad med syrran d blir skit najjjs tror jag :) sen blir d till att sova hos jesper o kolla om d går att fixa hans skit data :) .. annars blir d väl att vi lirar cod !

känner att jag e jävla seg på att skriva inlägg ^^ men d ska bli ändrig jag lovar ;)

har haft annat för mig ;) men sluta inte läs för d kmr bli mer och mer uppdateringar nu :)

och jag har även uppdaterat min mobil till nya anroid systemet så jävla underbar e den nu hata skiten fr en vecka sen men efter uppdateringen e den faaan as najjjs !!! :D så alla som kan uppdatera sina telefoner till android 2.3 gör d för d e fett värt ;) ..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0